2014(e)ko abenduaren 11(a), osteguna

9. SAIO TEORIKOA

Saio honetan ez naiz klasera joan, arazo pertsonalak izan ditudalako. Baina nire klase-kideei eskatu diet aurkezpenetan esandako informazio garrantzitsuena eta honako hau izan da eskuratu dudana.
Dokumentatzaileek aurkezpena egin dute. Egindako aurkezpen guztietan oinarritu egin dira, talde bakoitzak beste talde jakin batzuetaz eta bere sites-era igo dituzte lanaren garapena.
Nahiko txukun dute sites-a baina beste pertsonen lanak itxarotea ez dakit interesgarria izango denik, hau da, nahiago dut egokitutako lana egitea eta ez dokumentatzaileena.

Beste taldeek egindako hausnarketa egin behar izan dute, eta hau uste dut dela dokumentatzaileengan bilatzen ari garen helburua. Baina, hainbeste aurkezpenak jarraian, nire ustez, oso nekagarriak egin zaizkigu.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina